Online helpdesk voor al je vragen over het Innovatieprogramma Onderwijshuisvesting
Ter ondersteuning van het Innovatieprogramma Onderwijshuisvesting (IPOHV) organiseren we vanaf december 2 keer per maand een online helpdesk. We beantwoorden vragen die er leven en delen wat er speelt rondom het IPOHV. Dit ‘spreekuur’ is vooral bedoeld voor iedereen die erover denkt om een aanvraag in te dienen en daarom meer wil weten over het innovatieprogramma.
In deze online sessies informeren de experts van Ruimte-OK je over het programma, de verschillende leerlabs, de regeling en over deelname aan het programma. Ook vertellen we je meer over hoe het ondersteuningsprogramma werkt. Dit uurtje maakt inzichtelijk voor jou of het innovatieprogramma iets is om aan te gaan deelnemen.
Ook halen we graag op wat er bij jou speelt. Heb je een vraag over samenwerking met anderen, de aanvraag, commitment of de checklist? En wil je jouw vraag graag delen met ons en de andere geïnteresseerden? Je kunt op het aanmeldingsformulier kort aangeven waarvoor je aansluit en welke vraag je hebt. Dan kunnen we daar tijdens het online ‘spreekuur’ over in gesprek. We bespreken de vragen die vooraf binnenkomen sowieso. Je mag natuurlijk ook gewoon komen luisteren.
We zien je graag op één of meerdere van onderstaande online helpdesk sessies:
Datum en tijd:
- Dinsdag 4 februari 15:00-16:00 uur
- Donderdag 20 februari 09:00-10:00 uur
- Vrijdag 7 maart 12:00-13:00 uur
- Woensdag 19 maart van 13:00-14:00 uur
De data voor de inloopspreekuren voor april, mei en juni 2025 worden in januari ‘25 bekend gemaakt in onze nieuwsbrieven en op onze IPOHV-webpagina.